Retur produse

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos, in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online pot fi returnate fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. In termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute in O.U.G Nr.34/2014. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform O.U.G. 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

Vadcris Group Trading va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Vadcris Group Trading nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Va rugam sa completati formularul de retur aflat mai jos sau sa ne notificati in scris pe email: reclamatii@vadcris.ro, privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii / primirii produsului. Formularele sau notificarile emise dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firma de curierat rapid. Dupa completarea formularului de retur, veti primi din partea unui operator informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. In cazul trimiterii produselor prin curierat, va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport – AWB, numarul cererii de retur respective.

Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor si dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire, conform procedurilor legale. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu sunt acceptate.

Produsele consumabile (antigel, lichid spalator de parbriz), cosmeticele si chimicele auto pot fi returnate doar daca sunt sigilate.

Procedura returnarii produselor:

  • In privinta returului, produsele pot fi aduse personal sau prin reprezentant la sediul nostru (S.C. VADCRIS GROUP TRADING S.R.L., Albota, DN 65 B, Nr. 469, 117030, Arges, Romania) ori pot fi trimise prin curierat rapid catre adresa indicata anterior; in cazul expedierii prin curierat va rugam sa mentionati pe scrisoarea de transport - AWB numarul cererii aferente de retur.
  • Dupa preluarea si verificarea produselor veti fi contactat privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri

Retur *DOA: In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie si sunt confirmate de unitatea service autorizata, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului de catre dumneavoastra.

*DOA(Dead on arrival) = produs primit defect.

Atentie:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la firma de curierat in prezenta reprezentantului acesteia si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa: reclamatii@vadcris.ro.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare