Cariere


Posturi disponibile în cadrul companiei noastre:


Asistent Manager Import (Achizitii) pentru Departamentul IMPORT / APROVIZIONARE

CANDIDATUL IDEAL:

  • Minimum 1 an activitate profesionala in domeniul comercial, achizitii/logistica
  • Limba engleza – NIVEL AVANSAT
  • Abilitati excelente in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook);
  • Seriozitate, spirit organizat, constiincios, analitic, flexibil, riguros, rezistenta la stres,  prezenta agreabila;

Absolvent studii superioare ( profil economic / limbi straine);

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

  • Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii;
  • Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii avantajoase
  • Negocierea contractelor si conditiilor de achizitii cu furnizorii, actualizarea bazei de date furmizori;
  • Elaboreaza comenzi pentru furnizorii externi si interni;
  • Cauta noi furnizori pentru produsele necesare companiei;
  • Valideaza facturile pentru produsele de la furnizorii externi / interni;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari / stocuri;
  • Monitorizeaza activitatea de plati catre furnizori si se implica activ in solutionarea problemelor care apar la furnizori;
  • Coordoneaza activitatea de import/vamuire si supervizeaza inregistrarea corecta a informatiilor pentru achizitiile din EU/INTRASTAT;
  • Verifica, obtine si emite  certificate de calitate, conformitate pentru produsele achizitionate in conformitate cu prevederile legislatiei;
  • Realizeaza activitati de asistenta, traduceri, tehnoredacteaza documente, intocmeste situatii, prezentari la solicitarea superiorului ierarhic direct;
  • Mediu de lucru dinamic si competitiv;
  • Pachet salarial motivant;
  • Posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o firma de succes.

C.V-ul si scrisoarea de intentie se trimit pana in data de 1 septembrie 2018  la email: hr@vadcris.ro sau la fax: 0248-223713; 223730.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Asistent Manager Vânzări

Responsabilitati: 

Sustine si asista managementul clientilor de tip Key Account si al celor de pe piata libera;

Contracte client: redactare si evidenta, Anexa contract (produse listate, date de listare, preturi, oferte speciale);

Prezentari produse propuse pentru listare (Power Point, Excel, Word);

Relatii cu sefii de raion/magazine (comenzi saptamanale, comenzi speciale, solicitari de retur, rezolvare alte probleme);

Rezolvare procese-verbale de receptie marfa (marfa lipsa sau deteriorata, marfa expediata in plus);

Preluare comenzi pentru deschidere magazine noi;

Rapoarte de stoc si de vanzari;

Responsabil cu activitatea logistica (organizare si urmarire);

Pregatire si prelucrare date pentru comenzi de aprovizionare;

Liste de preturi, oferte si promotii;

Introducere produse noi;

Modificare preturi, intretinere liste de pret;

Scadentar saptamanal;

Mostre, cataloage;

Evidenta materiale promotionale, de expunere;

Colete (cataloage, mostre) – pregatire pentru expediere prin curier;

Fise tehnice produse;

Participa la unele din intalnirile managementului cu partenerii.

Back-up Facturare si Program Gestiune: facturare, intrari marfa in gestiune, iesiri marfa din gestiune. Aceasta activitate este valabila strict pe perioada de concediu sau in zilele libere ale titularului de post.

 

 Cerinte: 

Domiciliu: Pitesti;

Studii universitare sau in curs;

Cunostinte foarte bune de operare pe computer ( Word, Excel, Power Point, Microsoft Outlook, internet);

Foarte buna comunicare scrisa / verbala;

Tinuta, persoana prezentabila;

Persoana organizata, perseverenta, serioasa, dinamica;

Adaptabilitate la schimbare;

Capacitate de a lucra in conditii de stres si cu termen limita atunci cand este necesar;

Atitudine pozitiva si deschisa catre clienti si colegi;

Constituie avantaje:

Experienta in post similar de cel putin 1 an;

Experienta cu platforme EDInet / TECnet si platforme logistice online;

Cunostinte bune de limba engleza;

Permis auto categoria B;

 


Se ofera:


Instrumente de lucru: telefon de serviciu, computer;


Oportunitatea de a se dezvolta intr-o companie care incurajeaza angajatii sa aiba initiativa si ofera oportunitati de dezvoltare profesionala;


Mediu de lucru stimulativ cu posibilitati reale de avansare;


Salariu atractiv.


-------------------------------------------------



Agent vânzări - zonal 

 

Candidatul ideal

Studii medii sau superioare;

Experienta relevanta in vanzari domeniul piese auto si accesorii de minim 3 ani;

Buna cunoastere a pietei din zona in care activeaza si, implicit a retelelor de magazine;

Portofoliu de clienti activi pe zona arondata;

Atitudine proactiva, responsabila si orientata catre finalizarea actiunilor;

Serios si implicat;

Permis de conducere categ. B;

Cunoștinte de operare PC;

Domiciliul stabil in zona arondata:

- Zona 1: SM, MM, BH, SJ, CJ, BN, MS, HR, CV, BV;

- Zona 2: TM, AR, CS, HD, AB, SB.

 

Descrierea jobului

Prezentarea si vanzarea produselor firmei, in una din zonele definite mai jos;

- Zona 1: SM, MM, BH, SJ, CJ, BN, MS, HR, CV, BV;

- Zona 2: TM, AR, CS, HD, AB, SB;

Gestioneaza portofoliul de clienti existenti;

Dezvoltarea portofoliului de clienti, si atragerea de clienti noi prin initiative si demersuri proprii;

Acordarea de consultanta clientilor cu privire la produsele comercializate;

Viziteaza zilnic clientii, petrece aproximativ 90% timp pe teren;

Raspunde de incasarea soldurilor din piata si de preluarea comenzilor;

Propune solutii optime, potrivite nevoilor clientilor;

Intocmirea si actualizarea fisei clientului;

Monitorizarea platilor facute de clienti;

Raportarea activitatii conform normelor interne ale companiei.

 

Se ofera:

Instrumente de lucru: telefon de serviciu, tableta/laptop, masina de serviciu;

Oportunitatea de a se dezvolta intr-o companie care incurajeaza angajatii sa aiba initiativa si ofera oportunitati de dezvoltare profesionala;

Mediu de lucru stimulativ cu posibilitati reale de avansare;

Salariu atractiv.

 

Descrierea companiei

Compania a fost infiintata in 2000, activitatea de baza fiind importul si distributia nationala de accesorii auto si consumabile, produse de picnic, camping si sport. Avem o gama larga de produse, provenind din Romania sau din import (Germania, Italia, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, China).

Am ajuns ca in 2016 sa fim prezenti in peste 2500 de puncte de vanzare, prin mai mult de 850 de clienti, precum Selgros, Auchan, Dedeman, Kaufland, OMV Petrom, Lukoil, Metro, Cora, Socar, Norauto.

Certificarea ISO 9001:2008 pentru sistemul de management al calitatii, precum si certificarile R.A.R. si/sau de tip european sau ECE-ONU pentru produse valideaza nu doar calitatea fiecarui articol din stoc, ci si calitatea serviciului complet oferit fiecarui client VGT.

Parcul auto propriu, spatiile de productie, manipulare si depozitare si o echipa de peste 50 de oameni functioneaza impreuna pentru a mentine fiecare relatie de afaceri dezvoltata in jurul produselor noastre.

Am structurat piata pe care operam in trei canale:  lanturi de magazine tip hypermarket/DIY, statii de distributie carburanti si firme de distributie locala/regionala sau magazine dedicate pieselor si accesoriilor auto, la nivel national.


Vă rugăm sa trimiteți C.V. -ul dvs. la adresa de e-mail hr@vadcris.ro sau pe fax la 0248 223 730, 0248 223 713.